Podstawowa
Bezpłatny pakiet obejmuje:
- telefoniczne wsparcie obejmuje jedynie instalację i aktywację programu
- baza wiedzy online zawierająca samouczki i filmy szkoleniowe
- problemy związane z obsługą programu rozwiązywane są przez formularz „żądania wsparcia” na stronie www.bricsys.pl
Priorytetowa
Priorytetowy pakiet obejmuje:
- pakiet pięciu pomocy technicznych przez 365 dni od daty zakupu
- natychmiastowy dostęp do pomocy Inżyniera CAD
- pomoc przez telefon i email w godzinach pracy biura
- pomoc z użyciem pulpitu zdalnego
- diagnoza plików rysunkowych
Priorytetowa All-in
Priorytetowy pakiet All-in* obejmuje:
- nieograniczona pomoc przez 365 dni od daty zakupu
- bezpłatny upgrade do kolejnej wersji BricsCAD
- natychmiastowy dostęp do pomocy Inżyniera CAD
- pomoc przez telefon w lokalnych godzinach roboczych
- pomoc z użyciem pulpitu zdalnego
- opcja zgłaszania pytań e-mail
- diagnoza plików rysunkowych
*Subskrypcja All-in to dodatkowy pakiet do aktualnego wydania BricsCAD. Zawiera priorytetowe wsparcie techniczne i aktualizację do następnej wersji programu.
Zasady świadczenia pomocy technicznej BricsCAD”
-
- Wsparcie techniczne udzielane jest przez firmę Vector Software.
- Pomoc techniczna świadczona jest w dwóch pakietach: podstawowym – bezpłatnym i priorytetowym – płatnym.
- Pakiet podstawowy obejmuje następujący zakres:
- telefoniczne wsparcie przy instalacji i aktywacji programu BricsCAD
- dostęp do bazy wiedzy online zawierającej samouczki i filmy szkoleniowe dotyczące obsługi programu BricsCAD
- problemy związane z obsługą programu rozwiązywane są przez formularz “żądania wsparcia” na stronie producenta oprogramowania
- Pakiet priorytetowy obejmuje zakres pakietu bezpłatnego oraz następujące usługi:
- pięć pomocy technicznych przez 365 dni od daty zakupu
- diagnoza plików rysunkowych
- Uwagi dodatkowe:
- W przypadku zakupu subskrypcji All-in klient ma nieograniczoną liczbę pomocy technicznych przez 365 dni od daty zakupu subskrypcji.
- Pomoc udzielana jest przez telefon, email i zdalny pulpit w godzinach pracy biura.
- Pojedyncza pomoc techniczna rozumiana jest jako jeden rozwiązany problem dotyczący oprogramowania BricsCAD.
- Zgłoszenie ewentualnego błędu oprogramowania nie zalicza się do wykorzystanych pomocy technicznych.
- Po upływie 365 dni niewykorzystany pakiet pomocy technicznych traci swą ważność.