Serwis Rozwiązań IT | Grupa Vector Software
ul. Al. Jerozolimskie 184B, 02-486 Warszawa
+48 22 489 89 00

Serwis Rozwiązań IT

Wiemy jak ważne jest zapewnienie Klientom poczucia bezpieczeństwa i gwarancja rozwiązania ich ewentualnych problemów również już w trakcie użytkowania systemu
System Sprzedaży Biletów Eurobilet logo

Wsparcie techniczne
System biletowy

Wiemy jak ważne jest zapewnienie Klientom poczucia bezpieczeństwa i gwarancja rozwiązania ich ewentualnych problemów również już w trakcie użytkowania systemu. Dlatego w ramach opieki serwisowej prowadzimy konsultacje telefoniczne zapewniające Klientom opiekę i doradztwo w każdym momencie prowadzenia działalności.

Wsparcie techniczne przyjmuje zgłoszenia i pytania na adres mailowy:

wsparcie@vectorsoft.pl

lub pod numerem telefonu:

(+48 22) 300 14 93

(od poniedziałku do niedzieli, w godz. 9:00- 22:00)

Serwis Rozwiązań IT

Zobacz kto dzisiaj ma dyżur

Oprogramowanie Cad - BRICSCAD
Oprogramowanie Cad - BRICSCAD

Wsparcie techniczne
Oprogramowanie CAD

Zdajemy sobie sprawę jak bardzo istotna jest możliwość uzyskania pomocy podczas pracy z programem. Dlatego też zapewniamy wsparcie techniczne dla użytkowników naszego oprogramowania. Pomoc techniczna świadczona jest poprzez pocztę elektroniczną oraz telefonicznie za pośrednictwem naszej infolinii.

Pytania prosimy kierować na następujący adres:

pomoc@bricsyspolska.pl

lub telefonicznie:

(+48 22) 489 89 12

(+48 22) 295 14 14

(od poniedziałku do piątku, w godz. 08.00-16.00).

Zobacz kto dzisiaj ma dyżur

Wojtek Fiłonowicz

Wojciech Fiłonowicz

Wsparcie BricsCAD

Z wielką przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania i rozwiążemy każde zagadnienie!

Krzysztof Studziński

Krzysztof Studziński

Wsparcie BricsCAD

Z wielką przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania i rozwiążemy każde zagadnienie!

Serwis Rozwiązań IT

Wiemy jak ważne jest zapewnienie Klientom poczucia bezpieczeństwa i gwarancja rozwiązania ich ewentualnych problemów również już w trakcie użytkowania systemu. Dlatego w ramach opieki serwisowej prowadzimy konsultacje telefoniczne zapewniające Klientom opiekę i doradztwo w każdym momencie prowadzenia działalności.

Wsparcie techniczne przyjmuje zgłoszenia i pytania na adres mailowy:

wsparcie@vectorsoft.pl

lub pod numerem telefonu:

(+48 22) 300 14 93

(od poniedziałku do niedzieli, w godz. 9:00- 22:00)

UWAGA! Ważna informacja.

w związku z koronawirusem i całym zamieszaniem wokół niego informujemy, że nie ma on bezpośredniego wpływu na działanie naszej firmy, realizowaniu kontraktów oraz umów serwisowych. Wszelkie prace będą realizowane.

Wdrożyliśmy działania profilaktyczne, zmieniliśmy charakter pracy na zdalną oraz ograniczyliśmy spotkania do absolutnego minimum w trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników i partnerów biznesowych.

Niezależenie od formy naszej pracy cały czas jesteśmy dostępni telefonicznie w godzinach pracy, pod wszystkimi dotychczasowymi numerami telefonów.