
Wsparcie techniczne
System biletowy
Wiemy jak ważne jest zapewnienie Klientom poczucia bezpieczeństwa i gwarancja rozwiązania ich ewentualnych problemów również już w trakcie użytkowania systemu. Dlatego w ramach opieki serwisowej prowadzimy konsultacje telefoniczne zapewniające Klientom opiekę i doradztwo w każdym momencie prowadzenia działalności.
Wsparcie techniczne przyjmuje zgłoszenia i pytania na adres mailowy:
lub pod numerem telefonu:
(+48 22) 300 14 93
(od poniedziałku do niedzieli, w godz. 9:00- 22:00)
Serwis Rozwiązań IT
Zobacz kto dzisiaj ma dyżur

Wsparcie techniczne
Oprogramowanie CAD
Zdajemy sobie sprawę jak bardzo istotna jest możliwość uzyskania pomocy podczas pracy z programem. Dlatego też zapewniamy wsparcie techniczne dla użytkowników naszego oprogramowania. Pomoc techniczna świadczona jest poprzez pocztę elektroniczną oraz telefonicznie za pośrednictwem naszej infolinii.
Pytania prosimy kierować na następujący adres:
lub telefonicznie:
(+48 22) 489 89 12
(+48 22) 295 14 14
(od poniedziałku do piątku, w godz. 08.00-16.00).
Zobacz kto dzisiaj ma dyżur

Wojciech Fiłonowicz
Wsparcie BricsCAD
Z wielką przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania i rozwiążemy każde zagadnienie!

Krzysztof Studziński
Wsparcie BricsCAD
Z wielką przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania i rozwiążemy każde zagadnienie!
Serwis Rozwiązań IT
Wiemy jak ważne jest zapewnienie Klientom poczucia bezpieczeństwa i gwarancja rozwiązania ich ewentualnych problemów również już w trakcie użytkowania systemu. Dlatego w ramach opieki serwisowej prowadzimy konsultacje telefoniczne zapewniające Klientom opiekę i doradztwo w każdym momencie prowadzenia działalności.
Wsparcie techniczne przyjmuje zgłoszenia i pytania na adres mailowy:
lub pod numerem telefonu:
(+48 22) 300 14 93
(od poniedziałku do niedzieli, w godz. 9:00- 22:00)